www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

قله ی برودپیک تسلیم اراده ی جوانان غیور ایران زمین شد

قله ی برودپیک تسلیم اراده ی جوانان غیور ایران زمین شد
 
هیمالیا

دقایقی پیش گروه پیشروی تیم منتخب هیات کوه نوردی و صعود های ورزشی استان تهران متشکل از ۶ نفر موفق شدند ؛ بعد از حدود یک ماه و نیم تلاش تیمی در روز فرخنده ی مبعث پیامبر اکرم (ص) با غریو "یا محمد(ص)" پرچم مقدس کشورمان را بر فراز قله ی ۸۰۴۷ متری برودپیک به اهتزاز درآوردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون کوه نوردی وصعودهای ورزشی و به نقل از حمید اولنج سرپرست این تیم ؛ کوه نوردان افتخار آفرین کشورمان روز گذشته در کمپ چهارم به ارتفاع ۷۶۵۰ متری مستقر شدند و از ساعت ۳ بامداد امروز ۹ مرداد ۸۷ عزیمت خود را به سمت قله آغاز کردند.

این گزارش حاکی از آن است که ؛ اعضای تیم پیشرو ، متشکل از ۶ نفر به نام های ؛ عظیم قیچی ساز - جلال چشمه قصابانی - محمد نادریان - هادی صابری - علی نصیری و محمود هاشمی موفق شدند در ساعت ۱۴ به وقت محلی و ۱۲:۳۰ به وقت تهران با غریو " یا محمد(ص) " این قله ی مرتفع به ارتفاع ۸۰۴۷ متر را صعود کنند و پرچم مقدس و پر افتخار کشورمان را بر فراز این قله به اهتزاز در آوردند.


یادآور می شود تیم ۱۳ نفره ی منتخب هیات کوه نوردی و صعود های ورزشی استان تهران اولین تیم استانی است که موفق به صعود یک قله ی بالای ۸۰۰۰ متری شده است.
خاطر نشان میشود بر اساس گزارشات واصله ؛ ۴ نفر از اعضای تیم منتخب هیات کارگران کشور به همراه ۲ شرپا که تقریباً هم زمان برای صعود به این قله در تلاش بودند نیز موفق شدند این قله را فتح کنند.

فدراسیون کوه نوردی و صعود های ورزشی کشورمان این موفقیت را در این روز فرخنده و مبارک به تمامی هموطنان عزیز به ویژه مسئولین و جامعه ی ورزش کشور ، سایر اعضای تیم و خانواده ی این عزیزان تبریک و تهنیت می گوید.


شایسته می دانم به دوست و همکار خوبم « محمود هاشمی » عضو کمیته روابط عمومی فدراسیون و
خانواده ی محترمشان این موفقیت را صمیمانه تبریک ویژه عرض کنم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد