www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

گذشت

امروز هم مثل روزهای دیگه با انجام دادن برنامه های سنگنوردی .کاربااینترنت .وموتورسواری گذشت .مدتی دنبال میگردم بتونم از اینترنت  دور بشم اما هر کاری میکنم نمیشه .امتحانات اخر ترم هم رسیده و این اینترنت نمیزاره من بتونم درس بخونم .

امروز تو باشگاه مسیری با درجه سختی ۵:۱۱ b برای نوجوانان زدم که متاسفانه نتونستن صعود کنند البته خسته از برنامه دیروز بودند . اما به جای اونها یکی از نونهالان یک میانی مانده به اخر مسیر رفت و خستگی رو از تن من بیرون اورد با اون صعود زیباش.

فردا هم سرکارم

یک روز خوب

قرار بود امروز بریم برنامه سنگنوردی در منطقه بار  نیشابور .که به دلایلی کنسل شد و من مجبور شدم با موتور سیکلت برم رودخانه فاراب رومان البته بچه های باشگاه سنگنوردی .من هم که مدتها بود به این منطقه و یا اصلاٌ بگم مدتها بود که سنگنوردی طبیعت کار نکرده بودم . 

امرو روز خوبی بودی بابچه ها سنگوردی کردم .وامومدم ی

سلامی دوباره

سلام به تمامی دوستان بعد از مدتها تصمیم گرفتم روند کارم رو در این وبلاگ عوض کنم و از خاطرات برنامه های کوهنوردی.سنگنوردی .و از همه مهم تر از محل کارم (آتش نشانی )و زندگی روز مره اجتماعی خودم .