www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

صعود تیم باشگاه کوه نوردی و اسکی دماوند به قله نانگاپاربات

بنا به گزارش پایگاه اینترنتی باشگاه کوه نوردی و اسکی دماوند ، تیم اعزامی این باشگاه توانست در ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۲۷ تیر ، قله ۸۱۲۵ متری نانگاپاربات را صعود کند.این گزارش حاکی ست این تیم متشکل از کاظم فریدیان، سهند عقدایی، حسین ابوالحسنی، احسان پرتوی نیا و به سرپستی خانم اسفندیاری موفق به صعود این قلi

تبریک و هزاران شادباش...

ایران بر فراز نانگاپاربات ایستاد...

ایران بر فراز نانگاپاربات ایستاد...

ایران بر فراز نانگاپاربات ایستاد....


امروز ساعت 4 عصر صدای تیم ما، به عنوان اولین ایرانیِان ِ صعود کننده به دومین قله ی سخت جهان از روی نانگاپاربات... سرچشمه ی رود مقدس سند ... ارتفاع8125متری... غرب همیالیا...نهمین قله ی بلند دنیا شنیده شد...

کاظم فریدیان، سهند عقدایی، حسین ابوالحسنی، لیلا اسفندیاری،احسان پرتوی نیا موفق شدند بعد از بیست و پنج روز تلاش ِ حساب شده بر فراز نانگاپاربات بایستند و در کنارپرچم پرافتخار ایران پرگهر، شعار و خواسته ی خود را با پرچم" نجات رود کارون از آلودگی" به گوش جهان برسانند.

این افتخار بزرگ را به تمام مردم ایران، دست اندرکاران ورزش حرفه ای کوه نوردی، باشگاه دماوند، کامران کاویان حامی برنامه وتمام طرفداران محیط زیست تبریک می گوییم.

این برنامه اولین صعود از 55 صعود امسال به مناسبت پنجاه و پنجمین سالگرد تاسیس باشگاه باسابقه و پرافتخار دماوند محسوب می شود که با اولین صعودِ ایرانی روی نهمین قله ی بلند دنیا در تاریخ کوه نوردی کشورمان جاودانه شد.

دو روز دیگر شنبه 29/4/87 سالگرد صعود کی تو، توسط کاظم فریدیان است.

گفتنی است که سامان نعمتی از ارتفاع 7800متری برگشته است.

اطلاعات بیشتر در سایت ایران چلنجر
http://www.fa.iranianchallengers.com/index.php
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد