www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

اخبار فدراسیون

اخبار فدراسیون
فدراسیون

برگزاری کلاس کارآموزی پیشرفته یخ و برف بانوان
اولین دوره طراحی در جه 3 صعودهای ورزشی بانوان
قوانین و مقررات برگزاری مسابقات صعودهای ورزشی
اردوی باز آموزی غار نوردی مربیان درجه 3 کشور (آقایان)
آزمون ورودی دوره مربیگری درجه دو صعودهای ورزشی ؛ هیچ کس موفق نشد
بیاتانی ،رییس هیات کوهنوردی مرکزی
بخشنامه ی دوره های مربی گری درجه 3

آئین نامه ها : برگزاری کلاس کارآموزی پیشرفته یخ و برف بانوان
به اطلاع می رساند که یک دوره کلاس کارآموزی پیشرفته یخ و برف بانوان به شرح ذیل برگزار می گردد.
1- زمان برگزاری:14 لغایت 18/3/1387
2- محل برگزاری: حصار چال
3- محل و زمان ثبت نام و پذیرش : روز سه شنبه 14/3/87 تا ساعت 10 صبح – کلاردشت مجتمع کوهستانی رودبارک
4- شرایط و مدارک : رونوشت حکم کارآموزی یخ و برف که یک سال از تاریخ آن گذشته باشد . گواهی صحت و سلامت از پزشک ، ارائه اصل کارت بیمه ورزشی سال 87 – دو قطعه عکس4×3 جدید ، معرفی نامه از هیئت کوهنوردی استان ، پرداخت مبلغ 000/650 ریال بصورت نقدی در هنگام پذیرش رونوشت شناسنامه ( کلیه رونوشت ها می بایست توسط هیاتهای کوهنوردی برابر اصل گردد )
5- لوازم و تجهزات انفرادی : کفش و پوشاک مناسب ، لوازم شب مانی ، کمپ ( چادر ) نوشت افزار، لوازم فنیUIAAو CEشامل هشت فرود ، کلنگ ، طناب انفرادی 2 عدد ، طنابچه 5 میلی متری صندلی فرود طناب صعود یک رشته ، اسلینگ ، کارابین 5 ، کارابین پیچ دار 3 عدد ، کلاه کاسکت ، کرامپون ، تغذیه برای مدت اردو .
6- کلیه شرکت کننده گان موظفند ، حداکثر آمادگی جسمانی و فنی ( عملی و تئوری ) و توجه کامل به اطلاعیه فوق و به همراه داشتن کلیه مدارک مورد لازم در این دوره حضور یابند.
مقتضی است کلیه هیئت های کوهنوردی ضمن اطلاع رسانی در سطح استان حمایت لازم را انجام و اسامی متقاضیان را حداکثر تا تاریخ 4/3/87 به این فدراسیون اعلام نماید .
بدیهی است به منظور تامین کادر مدرسین مورد نیاز به اسامی که بعد از تاریخ اخیر الذکر ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد و این گروه از متقاضیان مجاز به حضور در دوره نخواهد بود .




بخشنامه ها : اولین دوره طراحی در جه 3 صعودهای ورزشی بانوان
نظر به برگزاری اولین دوره طراحی در جه 3 صعودهای ورزشی بانوان مطابق با شرایط اعلام شده در بخشنامه 6515/263 مورخ 25/12/86 این فدراسیون و همچنین بازگشت به نامه شماره 38/29/6916/206 مورخ 7/2/87 آن هیات مبنی بر اعلام اسـامـی نـفـرات ( چهار روز پس از زمان مقـرر ) مـوارد زیـر را بـه اطـلاع می رساند:
مطابق اعلام اسامی نفرات و آمادگی جهت حضور در دوره فوق و به استناد نامه ها ارسالی هیاتهای استانها و به ویژه هیات استان تهران ، برنامه ریزی و همچنین هماهنگی جهت تهیه و تامین تدارکات ، کادر اجرایی ، لوازم وتجهیزات و.......... در دستور کار کمیته صعودهای ورزشی این فدراسیون قرار گرفت ، اما در زمان مقرر شده فقط یک نفر از استان تهران در این دوره حضور یافت .
مقتضی است هیات کوه نوردی و صعودهای ورزشی طی مدت 25 روز توضیحات متقن و مطابق با مستندات عدم حضور نامبردگان در دوره طراحی در جه 3 را اعلام نماید .
بدیهی است عدم اعلام توضیحات مکتوب و مستند باعث می گردد تا کمیته صعودهای ورزشی این فدارسیون موضوع را به کمیته انظباطی ارجاع داده و برای غایبین که غیبت غیر موجه داشته باشند و همچنین عدم اطلاع رسانی آن هیات به این فدراسیون تقاضای تعلیق یا محرومیت در حضور و یا برگزاری کلیه دوره های آموزشی نماید.




خبرها : قوانین و مقررات برگزاری مسابقات صعودهای ورزشی
نظر به شروع فصل مسابقات و تغییرات به وجود آمده در قوانین و مقررات برگزاری مسابقات صعودهای ورزشی به اطلاع می رساند جهت کسب اطلاع از قوانین جدید جهانی ، که در مسابقات داخلی کشور نیز به اجرا در می آید ، بدیهی است داوران محترم ملزم به مطالعه دقیق قوانین جدید بوده و از تاریخ ارسال این نامه ،کلیه مسابقات مطابق با قوانین جدید برگزار می گردد.
جهت دریافت متمم قوانین و در صورت وجود هر گونه مشکل در امر مربوطه به سایت فـدراسـیـون کوه نـوردی و صعـودهـای ورزشـی مـراجـعـه و بـا پـسـت الـکـتـرونـیـک
Davari _Sang@ yahoo .comو یا با شماره تلفن های 09122680682 آقای محسن مختاریان و یا 09127873607 آقای علیرضا بلاغی ، تماس حاصل فرمایید.




بخشنامه ها : اردوی باز آموزی غار نوردی مربیان درجه 3 کشور (آقایان)
اردوی باز آموزی غار نوردی مربیان درجه 3 کشور (آقایان) در بهار سال 87 به شرح ذیل اعلام
می گردد ، مقتضی است مراتب به هیاتهای تابعه ابلاغ گردد.
1- زمان برگزاری : 14/3/87 الی 17/3/87
2- زمان ومحل ثبت نام و پذیرش : 14/3/87 ساعت 8 صبح میدان سربند – دربند – تهران
3- شرایط شرکت کنندگان:
الف – معرفی نامه از هیات استان
ب - گواهی شرکت در کلاس پزشکی کوهستان ( در صورت نگذراندن دوره فوق کارت بازآموزی فقط برای افراد دارای مدرک پزشکی مقدماتی کوهستان صادر می گردد)
ج – ارائه رونوشت حکم مربیگری درجه 3 غار نوردی
د – کارت بیمه ورزشی
4- مدارک مورد نیاز :
الف- رونوشت صفحه اول شناسنامه
ب - یک قطعه عکس 4*3
ج - ارائه آدرس وتلفن همراه و کد پستی
د - پرداخت مبلغ 000/700 ریال به صورت نقدی
5- لوازم و تجهیزات فنی انفرادی :
1- طناب استاتیک mm 5/10 –mm 5/9 1 حلقه 12-کرول 1 عدد
2- بلوک کارگاهی بلند 1 حلقه 13- دستگاه استاپ STOP 1 عدد
3- کارابین پیچ 4 عدد 14- کلاه کاسکت استاندارد UIAA 1 عدد
4- کارابین ساده 4 عدد 15- قرقره FIX 1عدد
5- اسلینگ 40 سانت 1 عدد 16 – هد لامپ وباطری
6- اسلینگ 120 سانت 1 عدد 17- صندلی غار نوردی 1 عدد
7- طنابچه mm 5 2 عدد 18 – لوازم پخت و پز
8- انفرادی 1 حلقه 19- لوازم شب مانی
9- یومار 1 جفت 20- پوشاک مناسب غار
10- پن تین 1 عدد 21- تغذیه
11- تسمه ترس 1 عدد 22 – کمکهای اولیه انفرادی
23- نوشت افزار و دفتر


6- کلیه شرکت کنندگان موظفند با توجه کامل به اطلاعیه فوق در این دوره حضور یابند و همچنین از شرکت کنندگانی که از لوازم غیر استاندارد و نا مناسب استفاده نمایند بازآموزی به عمل نمی آید .
7- مقتضی است کلیه هیاتهای کوهنوردی ضمن اطلاع رسانی و حمایت لازم اسامی کلیه واجدین شرایط شرکت در دوره فوق را حداکثر تا تاریخ 6/3/87 به فدراسیون اعلام نمایند.





آئین نامه ها : آزمون ورودی دوره مربیگری درجه دو صعودهای ورزشی ؛ هیچ کس موفق نشد
نظر به برگزاری آزمون ورودی دوره مربیگری درجه دو صعودهای ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان درتاریخهای 29-28/1/87 به اطلاع میرساند : هیچ یک از شرکت کنندگان در آزمون فوق موفق به کسب امتیازات لازم جهت شرکت در دوره را کسب ننموده اند .
شایان توجه است کلیه حاضرین در آزمون فوق و همچنین علاقه مندان میتوانند با کسب آمادگی کامل جسمانی ، فنی ( تئوری و عملی ) در دومین آزمون ورودی مربیگری درجه 2 صعودهای ورزشی که در سالجاری برگزار میگردد شرکت نمایند .
ضمناً شرایط و ضوابط آن متعاقباٌ اعلام میشود




بخشنامه ها : بخشنامه ی دوره های مربی گری درجه 3
نظر به اینکه هیئتهای کوهنوردی استانها می توانند اقدام به برگزاری دوره های مربیگری درجه سه در رشته های سنگنوردی طبیعت ، برف و یخ ، غارنوردی نمایند مقتضی است دستور فرمائید موارد ذیل مورد توجه قرار گیرد .
1- هیئتها ملزم به کسب مجوز برگزاری دوره حداقل 45 روز پیش از اجرای دوره میباشند .
2- تست ورودی دوره با حضور ناظر فدراسیون حداقل 2 هفته قبل از اجرای دوره برگزار گردد.
3- برگزار کننده ملزم به برگزاری دوره های تئوری سازمان تربیت بدنی و دوره مقدماتی پزشکی کوهستان برای درخواست کنندگان مربیگری درجه 3 میباشد.
4- شرکت کنندگان در آزمون ورودی مربیگری هررشته می بایست دارای مدرک پیشرفته از رشته مربوطه باشند که حداقل یکسال از تاریخ برگزاری دوره پیشرفته آنها گذشته باشد.
5- مربیان دوره با تائید فدراسیون کوهنوردی و دارا بودن مجوز برگزاری دوره ( بازآموزی ) به عنوان مدرس اجازه تدریس دوره را خواهند داشت




خبرها : بیاتانی ،رییس هیات کوهنوردی مرکزی
طی حکمی از سوی مهندس شعاعی آقای فریدون بیاتانی با عنایت به کسب اکثریت آرای مجمع عمومی هیئت کوهنوردی استان مرکزی تاریخ به مدت چهار سال به سمت رئیس هیئت کوهنوردی استان مرکزی منصوب شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد