www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

شعاعی: کوهنوردی مازندران در حال نابودی است !!

محمود شعاعی محمود شعاعی در گفت و گو با خبرگزاری فارس ، با اشاره به اعتراضات و مشکلات کوهنوردان استان مازندران در خصوص عملکرد هیئت استان تصریح کرد: متاسفانه این مشکلات از زمان حضور علی اشرفی پور مدیر کل حفاظت محیط زیست بر راس امور این هیئت به وجود آمده است. ایشان به دلیل مشغله زیاد کاری فرصت حضور و رسیدگی به امور این ورزش را ندارند.
وی افزود: استان با داشتن پتانسیل های بالای انسانی و طبیعی در زمینه کوهنوردی و صعود های ورزشی مدت‌ها است که در انفعال بسر می‌برد. 
شعاعی گفت: در این زمینه با مدیر کل تربیت بدنی استان مازندران (پریچهره) نیز صحبت شده است؛ اما از این طریق نیز نتیجه ای حاصل نشد.
وی گفت: اشرفی پور توان و جایگاه خود را در حد مدیر کلی می‌داند که این طور هم است، بر این اساس حاضر نیست برای یک هیئت وقت بگذارد.
رئیس فدراسیون کوهنوردی تصریح کرد: مدتی است که هیئت استان مازندران درخواست برگزاری مجمع خود را به فدراسیون ارائه داده است، اما به لحاظ وجود این مشکلات و بلاتکلیفی ورزش کوهنوردی این استان، اجازه برگزاری مجمع را نداده و همچنان این امر مسکوت مانده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:28 ب.ظ http://koohozendegi.ir/

با سلام ودرود
من نمی دانم آقای شعاعی را چگونه میتوان پیدا نمود
اما بداند کوه نوردی در مازندران بسیار عالی در حال انجام است اما بازیهای سیاسی آقایان را وادار به کار های عجیب میکند به کوهنوردی ربطی ندارد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد