www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

افلاکی: به دنبال مدال سنگنوردی بازی‌های آسیایی هستیم

اقبال افلاکی در گفت و گو با فارس، با اشاره به حضور مربی ایتالیایی در اردوی آمادگی تیم ملی سنگنوردی در کرمان اظهار داشت: با توافقی که با این مربی داشته ایم، وی در مدت حضور کوتاه خود در ایران به آنالیز و بررسی وضعیت ملی پوشان در دو بخش دختران و پسران خواهد پرداخت و در نهایت نظر خود را در بستن ترکیب نهایی تیم ملی اعزامی به مسابقات چین اعلام می‌کند.
وی افزود: این مربی از سوی فدراسیون جهانی به ایران معرفی شده است، با توجه به تایید فدراسیون جهانی، در صورت موافقت مربی ایتالیایی قصد داریم تا از وی بخواهیم برای حضور موفق در بازی های آسیایی گوانجو، مربیگری تیم ملی سنگنوردی را بر عهده بگیرد.
افلاکی تصریح کرد: در صورتی که وی امکان حضور در ایران را نداشته باشد، با پیشنهاد فدراسیون جهانی در پی جذب مربی دیگری خواهیم بود.
دبیر فدراسیون گفت: در حال حاضر ملی پوشان در اردوی کرمان تمرینات خود را زیر نظر مربیان داخلی و مربی ایتالیایی دنبال می‌کنند و در پایان این اردو، اوایل خرداد ماه در دو بخش بانوان و آقایان راهی رقابت‌های آسیایی چین می‌شوند.
وی در ادامه با اشاره به تصویب شورای برون مرزی در خصوص اعزام تیم کوهنوردی استان تهران به جهت صعود به قله 8 هزار متری برودپیک در پاکستان عنوان کرد: سازمان تربیت بدنی از فدراسیون خواسته است تا هئیت استان تهران را در این مهم یاری کنیم تا این صعود با موفقیت صورت بگیرد. در این راستا هر گونه حمایتی که لازم باشد دریغ نخواهیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد