www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

صعود مسلط

صعود مسلط

قویترین عضله یک سنگ نورد عقل اوست
ولفگانگ گولیچ
کتاب صعود مسلط ترجمه و تالیف آقای فرید اسلامی در زمستان سال جاری توسط نشر هامون به بازار آمد. نویسنده دانش آموخته دانشگاه علوم کاربردی فرانکفورت آلمان بوده و از سال 1375 عضو فعال کلوپ آلپاین کشور آلمان می باشد. وی با 12 سال سابقه سنگ نوردی و 5 سال سابقه آموزش در دانشگاه علوم کاربردی شهر فرانکفورت اقدام به نوشتن برخی تجربیات خود در کنار ترجمه مطالب مربوط به سنگ نوردی از کتب و سایتهای آلمانی زبان نموده.
فرید عباسی در مقدمه کتاب خود آورده:" حرکات سنگ نوردی, دایره وسیعی از توانایی ها و امکانات جسمی, روحی و شخصی ما را در بر می گیرد. بخصوص در موقعیتهای دلهره انگیز, جایی که انسان خسته است و یا احساس ترس می کند, بیش از پیش به اجرای حرکات دقیق و کنترل شده وابسته می شود. این هیجانات که در جایی بین ترس و احتیاجات ما قرار دارند, از جنبه های دیگر این ورزش است".
نویسنده کتاب با معرفی چهار شخصیت تخیلی که هر یک دارای توانائی های متفاوتی هستند خواننده را در درک بهتر شرایط یاری می نماید.
کتاب صعود مسلط در 200 صفحه و با 2000 جلد جزو معدود کتب تخصصی است که می تواند در پیشرفت علاقمندان به ورزش مهیج سنگ نوردی موثر باشد.
برگرفته :‌کوه قاف
نظرات 1 + ارسال نظر
علی صادقی دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:18 ب.ظ

بارعرض سلام وخسته نباشید خدمت
اقای فرید اسلامی و همکاران ایشان. آقافرید من علی صادقی دراصفهان زندگی میکنم این تابستون یه سفر به بندیخچال داشتم.تویکی ازفروشگاههای لوازم کوهنوردی دربند مشغول خرید بودم که یهو چشمم افتاد به کتاب شما راستش تادیدم روش نوشته صعود مسلط بدون معتلی اونو خریدم احساس کردم که بااین کتاب جواب سوالات مبهم منوراجع به سنگنوردی میده تاچندصفحه ازاونو خوندم دیدم همونه که میخواستم وازاین ناراحتشدم که چرا تابه حال این کتاب رو نخوندم(این کتاب سنگ نوردی منو ازاین رو به اون روکرد)من برای جلد بعدی لحضه شماری میکنم .....به نظر من بایدقسمت نرمش های سنگنوردی مفصل تر باشد و این که ما بدانیم چه حرکاتی راانجام دهیم تا صعودی مسلط تر داشته باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد