www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

گزارش برنامه صعود سراسری زمستانی خراسان رضوی بر فراز قله 3050

با سلام و خسته نباشید به تمام همنوردان عزیز و گرانقدر ایران زمین از اینکه در گزارش این صعود تاخیر شد عذر خواهی میکنم . عکس های این صعود دیر به دستم رسید .

 طی اطلاعیه ای که اعلام شده بود کلیه متقاضیان در روز جمعه

26/ 11 / 86 ساعت 9 صبح در سالن شهید بهشتی جمع شده ، پس از مراسم رژه و سخنرانی نماز جماعت ظهر خوانده شد و به طرف منطقه

( هزار مسجد ) اعزام گردیدند .

در این صعود حدود 350 نفر شرکت داشتند  که 45 نفر را بانوان و مابقی را آقایان تشکیل داداند .

حدود ساعت 7 بعدازظهر به دهستان لائین نو رسیدیم که در فاصله 35 کیلومتری جاده کلات نادر به درگز قرار دارد پس از استقرار با مهمان نوازی مردمان خوب و دوست داشتنی لائین نو روبرو شدیم  که شخصا کمال تشکر و قدردانی را از این عزیزان دارم .

شنبه 27 / 11 / 86 آقایان ساعت 7 صبح با چندین نیسان به طرف روستای چهارراه حرکت کردنند ( حدود 7 الی 8 کیلومتر ) و بدنبال آنها با مراجعت ماشینها  تیم بانوان ساعت 8 صبح وارد منطقه شدند . پس از حدود 5 الی 6 ساعت حدود ساعت یک بعداز ظهر تیم بانوان و حدود ساعت 2 بعدازظهر تیم آقایان با فاصله حدود دو ساعت راهپیمائی کمپ را برقرار کردنند .

یکشنبه 28 / 11 / 86  تیم آقایان ساعت 4:30 صبح به طرف قله حرکت کردنند و تیم بانوان ساعت 3 صبح بیدار باش زده و ساعت 4 صبح ( با 41 نفر ) به طرف قله حرکت کردنند . پس از حدود 8 ساعت تیم آقایان بر فراز قله 3050 متری هزار مسجد ( سومین قله خراسان رضوی ) ایستادنند و تیم بانوان قله سمت چپ ( قله کله اسبی  قله التراغی ) را صعود کردنند و همگی به سلامت به کمپ ها برگشتند .

نکته بسیار ارزشمند و قابل ستایش حضور ارزشمند جانبازان و خانواده شهداء بودنند که حدود 60 در صد اعضاء شرکت کننده این صعود را تشکیل میدانند .

از کلیه مسئولین محترم شهرستان کلات نادر اعم از اهالی محترم لائین نو لائین کهنه روستای چهارراه  - فرماندار و تمامی کسانیکه  به هر نحوی ما را در این صعود یاری کردنند  کمال تشکر و سپاسگذاری را داریم . امیدواریم که بتوانیم گوشه ای از زحماتشان را جبران کنیم .

 
منبع : گروه کوهنوردی پویا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد