www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

خبرهای از فدراسیون کوهنوردی

در خواست مربی جهت برگزاری دوره های بازآموزی در مقطع مربیگری درجه3 در بخشهای برف و یخ ،سنگنوردی،غارنوردی
در تاریخ ۱۳:۳۱:۲۶ شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۸۶ (1 بار خوانده شده)

بدینوسیله اعلام میدارد کلیه هیئتهای کوهنوردی جهت برگزاری دوره های بازآموزی در مقطع مربیگری درجه3 در بخشهای برف و یخ ،سنگنوردی،غارنوردی می توانند حداقل 45 روز پیش از برگزاری دوره ضمن هماهنگی با کمیته کوهنوردی در خواست مربی نمایند.

 : اقدام جهت تکمیل مدارک دوره های کارآموزی و مربیگری کوهنوردی
در تاریخ ۹:۵۲:۲۸ شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۸۶ (7 بار خوانده شده)

اعلام میدارد کلیه کسانی که دوره های کارآموزی و مربیگری کوهنوردی را تا پایان شهریور 86 گذرانیده ، تا پایان اسفند 86 جهت تکمیل مدارک و ارائه به کمیته کوهنوردی فرصت دارند ، بدیهی است پس از تاریخ فوق و گذشت بیش از 6 ماه از برگزاری دوره شرکت کنندگان تجدید دوره خواهند شد.

 : برگزاری دوره های درجه 3 مربی گری
در تاریخ ۹:۴۸:۴۱ شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۸۶ (7 بار خوانده شده)

نظر به آنکه پس از دوره های کارآموزی ،دوره های پیشرفته بعنوان پیش نیاز شرکت در دوره مربیگری درجه3 محسوب می شود. کمیته کوهنوردی این فدراسیون اعلام میدارد ، کلیه هیئتهای کوهنوردی استانها می توانند بدون نیاز به هماهنگی با فدراسیون کوهنوردی و فقط با بهره گیری از مربیان درجه دو ، دارای مجوز آموزش اقدام به برگزاری این دوره ها نمایند و مراتب را جهت صدور احکام پیشرفته به اطلاع فدراسیون کوهنوردی برسانند.

 مدت زمان دوره های بازآموزی در مقاطع سنگنوردی
در تاریخ ۹:۴۲:۲۱ شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۸۶ (5 بار خوانده شده)

بدینوسیله به اطلاع کلیه هیئتها می رساند مدت زمان دوره های بازآموزی در مقاطع سنگنوردی ،غارنوردی و برف و یخ که در سال 1387 توسط فدراسیون کوهنوردی و یا هیئتهای تابعه برگزار می شود 4 روز بوده که دو روز آن با هماهنگی کمیته پزشکی کوهستان ،مختص دوره مقدماتی پزشکی کوهستان و دو روز دیگر جهت بازآموزی در بخش مورد نظر می باشد. بدیهی است در پایان سال 1387 تنها آن دسته از مربیانی قادر به برگزاری کلاس های
کوهنوردی می باشند که دوره مقدماتی پزشکی کوهستان این فدراسیون را سپری کرده اند.

کسری مدارک مربیگری
در تاریخ ۹:۴۰:۱۵ شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۸۶ (5 بار خوانده شده)

بدینوسیله اعلام میدارد تعدادی از شرکت کنندگان در دوره های مربیگری بدلیل کسری مدارک موفق به اخذ حکم مربیگری از فدراسیون نشده اند ، لذا این افراد تا پایان اسفند 1386 جهت تکمیل و ارائه مدارک خود به کمیته کوهنوردی فرصت دارند ، بدیهی است پس از تاریخ یاد شده این افراد تجدید دوره خواهند شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد