www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

امتداد موفقیت های دیو گراهام

به نظر می رسه که موفقیت های دیو گراهام تمامی نداشته باشه. این سنگ نورد بزرگ امریکایی در ادامه موفقیت هایش هفته گذشته نیز چند موفقیت جدید را کسب کرد. اول موفقیت آخر رو می گم که مهمتره: لویاتن (Leviathan) اولین فلش 8c دیو گراهام! (فلش به این معنیه که یک مسیر رو در تلاش اولت تاپ کنی و فرقش با آنسایت اینه که تو فلش اطلاعات بیشتری در مورد مسیر داری، مثلا صعود یک نفر دیگه رو از این مسیر دیدی) دیو گراهام الان کاناداست به همراه جو کیندر. ابتدا جو از این مسیر بالا رفت و دیو از این فرصت استفاده کرد تا با دقت به حرکات مسیر توجه کنه و بعد خودش از این مسیر بالا رفت تا برای اولین بار در عمرش مسیر 8c/5.14b فلش کرده باشه.قبل از این فلش فوق العاده دیو مسیر "اگزیستنس ماندین" (Existence mundane= وجود خاکی) رو تاپ کنه. این مسیر که برای اولین بار سال 97توسط اسکات میلتون تاپ شده بود، در ابتدا درجه سختی 8c رو داشت ولی بعد از اینکه چند سال پیش یکی از لبه هاش شکست احتمالا تا +8c ارتقا درجه پیدا کرده باشه.
دیو همچنین یک صعود نفر دوم(!) از مسیر بوندا د فورا (Bunda De Fora) رو ثبت کرده. این مسیر که مال لو پینتره درجه سختی +8c یا بالاتر رو داره.
داریم یواش یواش به آخرای تابستون امسال نزدیک میشیم ، اگه بخوایم موفق ترین سنگ نورد این تابستون رو معرفی کنیم بدون شک دیو یکی از کاندیداهای اصلی خواهد بود.
منبع : وب سایت هم طناب
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد