www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

سنگنوردی ما و استانداردهای جهانی

با استانداردهای جهانی فاصله بسیاری داریم !

ایرنا : عضو تیم ملی سنگنوردی بانوان ایران گفت : رشته ورزشی سنگنوردی در ایران با استانداردهای جهانی این رشته فاصله زیادی دارد. " معصومه عبدالرحیمی" روز شنبه در حاشیه برگزاری المپیاد ورزشی‌ایرانیان در رشته سنگنوردی در تنکابن افزود : آموزش این رشته به روز نیست و مربیان فعال در این رشته نیز دانش لازم را ندارند.

وی اظهار داشت : برگزار نشدن کلاسهای ویژه سنگنوردی و نداشتن سالن مناسب از دیگر مشکلات این رشته ورزشی است. وی اضافه کرد : اکنون بیشتر دیواره‌های سنگی در سالنهای چند منظوره در کشور نصب شده که این امر فعالیت را در این رشته سخت کرده است. عضو تیم ملی سنگنوردی بانوان یادآور شد : حمایت از قهرمانان و فعالان این رشته ورزشی در کشور مطلوب نیست.

گرجی تصریح کرد : به رغم فعالیت شش ساله در این رشته ورزشی ، به صورت شخصی و از طریق صندوق حمایت از قهرمانان ، بیمه هستم. وی خواستار اتخاذ برنامه اصولی هدفمند برای همگانی شدن و توسعه این رشته ورزشی در کشور شد. مسابقات المپیاد ورزشی ایرانیان در رشته سنگنوردی بانوان با شرکت ‪۸۶‬ ورزشکار در دو رشته مسیر سخت و سرعت روز شنبه در سالن تختی تنکابن آغاز شده است و به مدت دو روز ادامه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد