www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

صعود جدید تونی لامیشه

تونی لامیشه سنگ نورد فرانسوی تابستونی که گذشت یه مسیر جدید تاپ کرد که البته خبرش دیروز از طریق سایت کارین اعلام شد. به همراه این خبر مصاحبه ای هم در مورد این مسیر انجام شده بود که ترجمه اش کرده بودم ولی بنا به مشکلاتی درست ذخیره نشد و دیگه الان حسش نیست دوباره ترجمه اش کنم. در عوض جاهای مهم مصاحبه رو مینویسم.

tony lamiche - san ku kai

اسم این مسیر هست سان کو کای (San Ku Kai) تونی این مسیر رو در جریان برنامه های تابستونی خودش در منطقه انترایگس (Entraigues) در شهر بریانچون (Briançon) که زادگاه تونی هم هست تاپ کرد. هنوز در مورد درجه سختی این مسیر خبر قطعی ای بیرون نیومده ولی خود تونی میگه اگه 9a/5.14d نباشه کمتر نیست! اگه این حرفش درست باشه موفقیت بزرگی براش محسوب میشه.

تونی در مورد سبک مسیر میگه واقعا سخت و مقاومتیه. مسیرش بیست حرکت داره که کلی پاشنه می خوره. طول قسمتی از مسیر که میره رو سقف هم خیلی زیاده. کلی وقت برای تاپ کردن این مسیر گذاشته بود و تمام تلاش خودش رو انجام داد. شاید بیشتر از ۵۰ بار برای تاپ کردنش تلاش کرد!
تونی در باره برنامه های آینده اش گفته که تا آخر تابستون خونه می مونه. ولی سپتامبر می ره ایالات متحده تا به همراه چند تا از بولدرکارای بزرگ از جمله دانیل وودز بولدر کار کنه.

تونی متولد ۵ جولای ۱۹۷۷ در شهر برانچون فرانسه است. شهر کوچیکی که فقط کمی بیشتر از ۱۰ هزار نفر جمعیت داره. یک متر و ۷۷ سانتی متر قدشه و ۶۳ کیلو وزن داره. سال ۹۹ قهرمان فرانسه شده و به اسکی و عکاسی هم علاقه داره.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد