www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

عرضه نخستین سیم کارت گردشگری جهان در ایران


.
برای نخستین بار سیم کارت گردشگری جهان با نام وست ویژن در ایران عرضه می‌شود.

خبرگزاری میراث فرهنگی ـ گردشگری ـ  سیم‌کارتهای وست ویژن برای تجار گردشگران و مسافران بین‌المللی کاربرد دارد و هزینه آنها را 80 تا 90 درصد کاهش می‌دهد.

"ابوالفضل بابایی"، مدیر پروژه سیم کارت گردشگری با بیان این خبر گفت: «کارتهای بین‌المللی موجود در ایران به صورت رومینگ فعال هستند ولی سیم‌کارتهای وست ویژن با استفاده از سیستم (Voip) قادر است هنگام صحبت‌ تمامی گفتگوها را به ایمیل شخص ارسال کند.»

بابایی با اشاره به اینکه در حال حاضر این سیم کارت در 132 کشور استفاده می‌شود اظهار داشت: «این سیم کارت در کشورهای حوزه خلیج فارس، امارات،عمان، دوبی و... توزیع شده است. این کار با سرمایه‌گذاری شرکت کیش وست ویژن که یک شرکت خصوصی است و با همکاری یک شرکت اپراتور خارجی در حال اجراست و تا 6 ماه آینده تلاش می‌کنیم که این سیم کارت را به 172 کشور انتقال دهیم.»

وی افزود: «تاکنون 10 هزار سیم کارت در دنیا عرضه شده که تمامی‌آن نیز پیش فروش شده است. قیمت این سیم کارت حدود 130 یورو است.

 بابایی تأکید کرد: «طبق تصمیم اتخاذ شده از سوی شرکت وست ویژن برای یکسان سازی واحد پول بین‌المللی، هزینه سیم کارتهای وست ویژن بر حسب یورو محاسبه و کسر می‌شود.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد