www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

سرمربی مستعفی ؛ فدراسیون بی در و پیکر است

روزنامه شرق - نفیسه خانلری؛ شاید خیلی ها ندانند که دو جور بازی های آسیایی داریم. یک نوعش را که همگان می شناسند، همان بازی های آسیایی معروف را، همانی که آخرین دوره اش اخیراً در دوحه برگزار شد.

اما نوع دومش که به تازگی باب شده و اولین دوره اش در تایلند برگزار شد، رقابت هایی است که مختص رشته های ورزشی داخلی سالن است.

مثل شنا در استخر کوچک (25 متر)، دوچرخه سواری نمایشی، موی تای و... در حقیقت غیر از بازی های آسیایی و بازی های زمستانی آسیایی، رقابت هایی هم تحت عنوان بازی های آسیایی داخل سالن هر دو سال یک بار به انجام می رسد که رشته هایی مثل دوومیدانی داخل سالن، سنگ نوردی، فوتسال، اسکیت، ایروبیک ژیمناستیک و... در فهرست آن گنجانده شده اند. یعنی رشته هایی که در آن بازی های آسیایی که شما می شناسید، در کورس رقابت قرار ندارند.

گفتیم سنگ نوردی، این رشته از ورزش های پرمدال در بازی های آسیایی داخل سالن قلمداد می شود. این رقابت ها قرار است در ماکائو به انجام برسد. اما متاسفانه باخبر شدیم عباس محمدی سرمربی شاخه سرعت تیم ملی سنگ نوردی از سمت خود استعفا داده. او که سه سال بود هدایت این تیم را برعهده داشت، می گوید؛ فدراسیون ثبات ندارد. تغییرات پی درپی در یک سال گذشته باعث شده فدراسیون دچار هرج و مرج بشود. به جرات می گویم که فدراسیون سنگ نوردی الان در و پیکر ندارد.

یعنی به هیچ وجه حاضر به ادامه همکاری با تیم ملی نیستید؟

ببینید، سوای مشکلاتی که گفتم فدراسیون یک سال است مطالبات کادر فنی تیم ملی را پرداخت نکرده. اهمیتی هم بر کیفیت کار و زحمات مجموعه تیم ملی قائل نیست. اردوها نمایشی شده اند و فایده ای برای ملی پوشان ندارند. هدایت تیم ملی هم به عهده افرادی سپرده شده که پیشینه خوبی ندارند.

یعنی به نتایج سنگ نوردان در ماکائو نباید دل ببندیم؟

بعید می دانم حرفی برای گفتن داشته باشیم !!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد