www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

دیدار هیات رییسه فدراسیون کوهنوردی با سرپرست

اعضای هیات رییسه فدراسیون کوهنوردی که از زمان ریاست "آقاجانی" تغییر نکرده‌اند روز گذشته، دوشنبه با سرپرست فدراسیون دیدار کرد. در این دیدار موضوع پی‌گیری برگزاری انتخابات از سوی حاضران در جلسه به اجماع رسید.
به گزاش خبرگزاری میراث فرهنگی، این جلسه که با حضور میرسلیم، مروتی، قیامتیون، ناژداکی، کشاورز، گلبرگ، مهدی داورپور، خانم‌ها علی‌آبادی و مرزوقی و صفایی و دکتر هدی در فدراسیون کوهنوردی برگزار شد موضوعاتی از جمله عملکرد سال گذشته فدراسیون، بیلان کاری سال گذشته و تقویم ورزشی امسال از سوی حاضرین بحث و بررسی شد.

اعضای این جلسه همچنین بر برگزاری انتخابات به عنوان یکی از ضمانت‌های اجرایی تقویم فدراسیون اجماع داشتند.
مهمترین برنامه اجرایی فدراسیون در سال جاری صعودهای هیمالیانوردی و مسابقات سنگ‌نوردی داخل سالن ماکائو است.
حضور اعضای هیات رییسه و دعوت هوایی، سرپرست فعلی فدراسیون کوهنوردی به نظر نشان از تعامل این دو با هم دارد. "مهدی داورپور" هم که با حضور هوایی در فدراسیون از سمت خود در بخش کمیته کوهنوردی و کوهپیمایی استعفا داده بود نیز در این جلسه شرکت داشت.
حسین رضایی، مدیر روابط عمومی فدراسیون کوهنوردی درباره انتخابات فدراسیون و جلسه هیات رییسه به خبرگزاری میراث‌فرهنگی گفت: «فدراسیون پیش از این دو تاریخ را برای برگزاری انتخابات به سازمان تربیت‌بدنی پیشنهاد داده بود، اما سازمان با این دو پیشنهاد موافقت نکرد.»
وی افزود: «قرار است به زودی سرپرست فدراسیون کوهنوردی جلسه با معاونت ورزش قهرمانی سازمان تربیت‌بدنی داشته باشد تا تاریخ انتخابات را مشخص کنند.» به گفته رضایی، انتصاب‌ها و استعفاهای صورت گرفته در ماههای گذشته، بازنگری در تشکیلات فدراسیون و رسیدگی به وضعیت پناهگاه‌ها از دیگر موارد بررسی شده در این جلسه بود.
حبیب کاشانی، حسن بیادی، سردار مقدم و امانپور از غایبین جلسه هیات رییسه فدراسیون کوهنوردی بودند.
نظرات 2 + ارسال نظر
ورود13- سال ممنوع پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:39 ب.ظ http://mamno-13.blogsky.com

ورود13- سال ممنوع
دوست عزیزازمطالب استفاده کردیم
بسیار سرسبز و خوشبخت باشید
عیدتان را تبریک می گویم و به شما عیدی می دهم برای گرفتن عیدی به وبلاگ ما سر بزنید یا حداقل وبلاک من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما برسد و بازدیدکنندگان شما گوچه چشمی هم به ما کنند
قدم سبزتان بروی تخم چشم ما
بسیار خوشحال می شوم با هم درباره موضوع وبلاگم همکاری کنیم پس به حضورتان در وبلاگم دعوتتان می کنم
پیروز باشید
mamno-13.blogsky.com

marua یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:37 ق.ظ http://kindness.blogsky.com

سلام دوست عزیز
توضیح ومطالبی که درخصوص این دیداربودخیلی جامع بود
وخوب وذوقی که دراین خصوص هنوزم که هنوزه داری باعث تحسینه - وامیدوارم بازم وقتی سرمیزنم به زودی زودمطالب جالبتردیگه هم ببینم مخصوصا درخصوص برنامه های انجامی خودتون. همیشه پایدارباشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد