www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

ششمین اجلاس منطقه‌ای اتحادیه جهانی طبیعت خردادماه در تهران برگزا

ششمین اجلاس منطقه شمال آفریقا ، غرب و مرکز آسیا با میزبانی مشترک اتحادیه ‌حفاظت از طبیعت ‪ IUCN‬و جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار می‌شود.

این اجلاس اول تا چهارم خرداد ماه سال جاری همزمان با هفته تنوع زیستی در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، ایران پس از گذشت ‪ ۲۰‬سال در اواخر سال ‪ ۱۳۸۴‬ مجددا به عضویت اتحادیه حفاظت جهانی (‪ (IUCN‬درآمد.

به دنبال آن برنامه اقدام ملی مشترک ایران و اتحادیه حفاظت از طبیعت با نام "حمایت این اتحادیه درحفاظت از تنوع زیستی ایران " با همکاری دفتر منطقه‌ای شمال آفریقا ، غرب و مرکز آسیا برگزار می‌شود.

این اجلاس با موضوعات آموزش مدیریت اکوسیستم ها، حمایت ملی در حفاظت از تنوع زیستی ایران ، بهبود مدیریت در مناطق حفاظت شده، ظرفیت‌سازی کشور در خصوص قوانین زیست محیطی و ظرفیت ‌سازی اعضای عضو اتحادیه ‌حفاظت از طبیعت در حمایت از جوامع مدنی برگزار می‌شود.

اکوتوریسم و تشکیل مرکز منطقه اکوتوریسم به منظور پیگیری موضوع پیشنهادی یونسکو، آموزش عمومی و اطلاع رسانی و برقراری دوره‌های آموزشی از دیگر موضوعاتی است که در این اجلاس مطرح می‌شود.

دراین اجلاس، علاوه بر مقامات ارشد ‪ IUCN‬و مسوولین دبیرخانه آن ، ‪ ۲۴‬کشور منطقه نیز در سطح مدیران ارشد سازمان حفاظت محیط زیست این کشورها شرکت خواهند کرد.

کشورهای الجزایر، مراکش، مصر، لیبی، تونس، افغانستان،بحرین، عراق،اردن، کویت، لبنان، عمان، پاکستان، فلسطین، قطر، عربستان، سوریه، امارات متحده عربی، یمن، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیسکتان، ترکمنستان و ازبکستان ازجمله کشورهای شرکت‌کننده در این اجلاس هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد