www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

پارچه نوشته"استفاده ازانرژی هسته‌ای حق مسلم جهانیان است"درهیمالی

رییس هیات کوهنوردی استان کرمانشاه گفت:تیم کوهنوردی باشگاه شیرین فراز غرب پارچه نوشته"استفاده ازانرژی هسته‌ای حق مسلم جهانیان است" را بر فراز قله شش هزار و ‪ ۲۰۰‬متری "آیلندپیک" هیمالیا به اهتزاز در آورد.

"بهروز ایزدی" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این نخستین تیم کوهنوردی مستقل استانی است که در قالب یک تیم باشگاهی به قلل هیمالیا صعود کرده است.

وی گفت:اعضای این تیم ‪۱۲‬نفره درروز چهارم فروردین ماه‌جاری عازم هیمالیا شدندو ضمن صعود به کمپ اصلی اورست جهت هم هوایی به قلل پنج هزارو‪ ۳۰۰‬متری "چلوپاس" پنج هزار و ‪ ۵۰۰‬متری "کالاپاتار" پنج هزارو ‪ ۵۵۰‬متری " گرکیو" و پنج هزار و ‪ ۹۰۰‬متری "چوکونگ" صعود کردند.

ایزدی تصریح کرد: اعضای تیم کوهنوردی کرمانشاه درروز‪۱۹‬فروردین ماه جاری به قله زیبای شش هزار و ‪ ۲۰۰‬متری "آیلندپیک" که به قله طلایی شهرت دارد صعود کردند.

وی گفت : کوهنوردان کرمانشاهی در این قله پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آورده و پارچه نوشته باشگاه شیرین فراز غرب را که حامل پیام صلح و دوستی و استفاده از انرژی هسته‌ای حق مسلم همه جهانیان است را به یادبود در قله نصب کردند.

وی افزود: تیم شیرین فراز غرب نخستین تیمی بود که در بین تیمهای خارجی که جهت صعود به قله آیلند پیک در منطقه حضور داشتند توانستند به قله صعود کنند.

وی افزود: هادی میرزاپور، پیمان یاوری، رضا شهلایی، محسن طلایی، رضا رحمتیان، علیرضا ویسی، حمید مکفی، بهمن نوذری ، اسدالله احمدی، حمیدرضا مرادی، جواد الماسی و علی یار رحمانی اعضای تیم کوهنوردی باشگاه شیرین فراز غرب هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد