www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

گروه کوهنوردی اهواز به یکی از قلل مرتفع زاگرس در دهدز صعود کرد

به مناسبت گرامیداشت اربعین حسینی ، گروه کوهنوردی اهواز و برف پیر ایذه، به قله ‪ ۳۲۰‬متری "کوه‌سفید" از قلل مرتفع زاگرس مرکزی واقع در منطقه دهدز ایذه صعود کرد. این گروه کوهنوردی متشکل از ‪ ۳۵‬کوهنورد بود که ظرف مدت دو روز به این قله صعود کردند.


نظرات 1 + ارسال نظر
ققنوس شرق شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:21 ق.ظ http://abarshahr.blogfa.com

زکــــــوی یار می آیـــد نســــیم باد نوروزی
از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

در واپسین روزهای سال 1385 خورشیدی، در آستانه تولد دوباره طبیعت و شور زندگی، با آرزوی شادمانه ترین و شورانگیزترین لحظه ها برای شما، «ققنوس شرق»، مفتخر است شما را به بازدید از «ابرشهر: تارنگار اطلاع رسانی نیشابور» دعوت نماید.

(آرشیو موضوعی ابرشهر: فهرستی پیونددار از موضوعات مقالات و مطالب مرتبط با نیشابور)، (پیوندهای ابرشهر: فهرستی پیونددار از وبگاه ها و وب نوشت های نیشابوری، برای دسترسی به فهرست کامل تر وب سایت ها و وبلاگ های نیشابوری به Neyshabur Link (راهنمای وب نیشابور) مراجعه فرمایید. آدرس: http://neyshaburlink.blogfa.com) (Neyshabur Link Board ابرشهر: پیوند صفحات انگلیسی زبان مرتبط با حوزه ی موضوعی و مفهومی نیشابور)

فهرست مقالات نیشابور یا ABARDEX) Abarshahr Blog Index): با فهرست 118 مقاله درباره نیشابور، بر آن است با اتکا به همراهی و نظرات سازنده شما، گام های بعدی را در حوزه ی نیشابورشناسی، با کیفیتی شایسته تر، بردارد.
آدرس: http://abardex.blogfa.com

نوروز مبارک
پیروز و پاینده باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد