www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

دبیرکل اتحاد حقوق ورزش آسیا: انتخابات هیات‌های کوهنوردی باطل است

 
دبیرکل اتحادیه حقوق ورزش آسیا با غیرقانونی اعلام کردن انتخابات در هیات‌های کوهنوردی استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی از سرپرست این فدراسیون خواست تا انتخابات مذکور را ابطال کند.
 
خبرگزاری میراث فرهنگی ـ گردشگری ـ دبیرکل اتحادیه حقوق ورزش آسیا با ابراز تاسف از مشکلات اخیر فدراسیون کوهنوردی و بی‌توجهی مدیران ورزش کشور به این موضوع گفت: «ورزش کوهنوردی یکی از ورزش‌های پرطرفدار است که بسیاری از هموطنان عزیز با عشق و علاقه به آن می‌پردازند.»
به گزارش روابط عمومی اتحادیه حقوق ورزش ایران، بابایی افزود: «در اعتراضی که اخیرا به خاطر عزل و نصب‌های غیرقانونی از سوی مشاور عالی سرپرست جدید فدراسیون و سوءمدیریت این تیم صورت گرفت، لازم است برای تنویر افکار عمومی به مسائلی پاسخ داده شود.»
وی افزود: «محمدحسین هوایی سرپرست جدید این فدراسیون اعلام کرد که از موضوع کاملا بی‌خبر است، که البته بخشی از مشکل فدراسیون هم همین عدم اطلاع و حضور ایشان است، ایشان باید پاسخ دهند وقتی نمی‌توانند به خاطر مشغله فراوان و مشاغل دیگر برای فدراسیون وقت بگذارند چرا چنین مسوولیتی را پذیرفته‌اند و در حق جامعه کوهنوردی که بارها مورد بی مهری قرار گرفته اجحاف می‌کنند.»
بابایی اظهار داشت: «یکی دیگر از موارد سوءمدیریت ایشان نیز بهره‌برداری تبلیغاتی از جایگاه فدراسیون و راه‌اندازی کنفرانسهای خبری نمادین، آن هم هر دو هفته یک بار و ارایه شعارای انتخاباتی است چنانچه کسی الفبای کوهنوردی را بداند، قهرا از چنین اظهارنظرها و برنامه‌هایی اظهار تاسف خواهد کرد.»
ویگفت: «آقای هوایی! صدور احکام افتخاری برای برخی از کوهنوردان، به صورت نمادین نه تنها حمایت از احترام به آنها نیست، بلکه نوعی بی‌احترامی است. کوهنوردان از اشعار و ظاهرسازی خسته‌اند کمی هم عمل گرا باشید.»
مشاور فدراسیون اعلام کرده است در انتخابات استان سیستان و بلوچستان چون خود ایشان رئیس هیات قبلی بوده‌اند عزل و نصبی صورت نگرفته در انتخابات خراسان جنوبی هم با رعایت قوانین این کار انجام شده است.
براساس تبصره 2 ماده 15 اساسنامه فدراسیون ورزشی مصوب 11/2/81 هیات محترم وزیران "رئیس فدراسیون به عنوان رئیس مجمع هیات و مدیرکل تربیت بدنی به عنوان نائب رئیس مجمع استان را اداره می کنند" که در غیاب رئیس فدراسیون مستندا به بند 8 ماده 11 در صورت تفویض اختیار نائب رئیس فدراسیون می‌توانند انتخابات را برگزار کند.
در هیچ ماده و تبصره‌ای اشاره‌ای به مشاور عالی نشده است و رئیس فدراسیون هم حق انتخابات مشاور خود به عنوان رئیس مجمع استان را ندارد پس باید این انتخابات ابطال و از جامعه کوهنوردی نیز عذرخواهی شود.
این در حالی است که در زمان مدیریت قبلی در اصفهان، انتخاب با حضور رئیس یکی از کمیته‌ها(آقای جواهرپور) انجام شد و به علت غیرقانونی بودن، انتخابات مذکور ابطال شد.
دبیر کل اتحادیه حقوق ورزش آسیا خواست جامعه کوهنوردی ضمن انعکاس این تخلفات در صورت مشاهده مواردی از این دست از طریق آدرس پست الکترونیک info@ aasl.ir آن را اطلاع دهد.
نظرات 2 + ارسال نظر
تای بوکسور دوشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:46 ب.ظ http://muay-thailand.blogfa.com

سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی دارید
من شما را در لیست وبلاگم قرار دادم اگر ممکنه شما هم وبلاگ من را با نام موی تای یا تای بوکسینگ در لیست لینکهایتان قرار دهید ممنون
http://muay-thailand.blogfa.com

تای بوکسور دوشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:27 ب.ظ http://muay-thailand.blogfa.com

سلام دوست عزیز
من مدیر وبلاگ موی تای یا تای بوکسینگ هستم من وبلاگ شما را لینک کردم ولی اسم وبلاگ خودم را در پیوندهایتان نمی بینم اگه میشه لطف کنین و این کارو انجام بدین
مدیر وبلاگ تخصصی موی تای یا تای بوکسینگ
www.muay-thailand.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد