www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

صعود بلندترین قله منفرد جهان

 "دبیر کمیته گردشگری ورزشی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: تیم کوهنوری گردشگری ورزشی با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری کشور، در صعودی ‪ ۱۲‬روزه موفق به فتح قله کلیمانجارو به عنوان بلندترین قله منفرد جهان شد. "کامبیز بابایی" روز شنبه در نشست خبری صعود این تیم افزود: این تیم در طول سفر خود به منظور معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری علاوه بر پخش بروشورهای تبلیغی اقدام به برپایی یک نمایشگاه کرده بود.
وی با تاکید بر توجه و اهمیت ویژه سازمان به مقوله ورزش در حوزه گردشگری، تصریح کرد: جلسات کمیته گردشگری ورزشی از این پس هر دو هفته یک بار وبه‌صورت متوالی به منظور برنامه‌ریزی و سیاستگذاری در این حوزه برگزار می‌شود.
معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نماینده صداو سیما، مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، مدیر کل تربیت بدنی استان تهران، معاون سازمان ملی جوانان و دبیر کل کمیته ملی المپیک، اعضای کمیته گردشگری ورزشی هستند. بابایی تصریح کرد: تیم کوهنوردی گردشگری ورزشی کشور در این سفر علاوه بر به اهتزار درآوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران بر فراز قله کلیمانجارو، اعضای تیم‌های کوهنوردی خارجی شرکت‌کننده در این صعود را با ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری و ورزشی کشورمان آشنا کردند.

"اقبال افلاکی" سرپرست فنی تیم کوهنوردی گردشگری ورزشی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز در این نشست گفت: امسال بر خلاف تمامی سال‌های گذشته در ارتفاع چهار هزار متر به بالا شاهد وجود یخچال‌ها و بارش سنگین برف بودیم. وی افزود: در این صعود، اعضای تیم روزانه ‪ ۱۹‬ساعت اقدام به کوهنوردی می‌کرد که با توجه به انگیزه و توان اعضای تیم مشکل خاصی در زمینه وجود نداشت.
در ادامه این نشست، "کوروش رحیمی" سرپرست تیم کوهنوری گردشگری ورزشی نیز با ارایه گزارشی از سفر تیم به تانزانیا و صعود به قله کلیمانجارو گفت: تمامی محصولات تبلیغاتی اعم از لوح‌های فشرده و بروشورهای تبلیغاتی در طول سفر و مسیر حرکت تیم توزیع شد.
رحیمی افزود: در جریان این صعود زمستانی ‪ ۳۵‬تیم کوهنوردی از کشورهای مختلف جهان حضور داشتند ولی به دلیل شرایط بد آب و هوایی منطقه، تنها سه تیم ایتالیا، ژاپن و ایران موفق به فتح قله کلیمانجارو شدند.
برپایه این گزارش، اعضای تیم کوهنوردی ورزشی گردشگری ایران دراین سفر موفق به دریافت دیپلم صعود به قله کلیمانجارو از فدراسیون کوهنوردی کشور تانزانیا شدند. "
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد