www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

معرفی جاذبه‌های ایران در کلیمانجارو

تیم یازده نفره کوهنوردی شمال کشور برای صعود به قله کلیمانجارو دوشنبه، چهارم دی ماه، عازم تانزانیا می‌شود. این سفر که در 20 روز برنامه‌ریزی شده با حمایت سازمان میراث‌فرهنگی و گردشگری برگزار می‌شود.
توزیع بسته‌های تبلیغاتی جاذبه‌های ایران در سفارت کشورمان در دارالسلام، پایتخت تانزانیا، میان ورزشکاران، مردم عادی و مدیران گردشگری کشور میزبان از برنامه‌های این تیم کوهنوردی اعلام شده است.

به گزارش میراث خبر، کامبیز بابایی، دبیر کمیته گردشگری ورزشی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، صبح امروز، سوم دی ماه، در نشست خبری این برنامه، در هتل لاله تهران گفت:‌ «ورزشکارانی از گیلان و مازندران و سازمان میراث‌فرهنگی و گردشگری قله منفرد کلیمانجارو با ارتفاع پنج هزار و 895 متر ارتفاع را در 6 روز صعود خواهند کرد.» وی گفت:« تمامی افراد حاضر در این برنامه در حوزه کوهنوردی دارای تخصص بوده و کورش رحیمی، سرپرست، دکتر لطفعلی پورکاظمی، پزشک و اقبال افلاکی مسئول فنی این برنامه‌‌اند.»
به گفته بابایی، کمیته گردشگری ورزشی به دنبال آن است تا تعاملات میان کشورهای مختلف را با بهره‌مندی از پتانسیل ورزش و گردشگری افزایش دهد و بیشتر برنامه‌های انجام شده کمیته هم بر این اساس است.
پورکاظمی، پزشک تیم عازم به کلیمانجارو هم گفت: «در سازمان کسی انتظار نداشت تیمی عازم صعود برون‌مرزی شود اما این امر اکنون تحقق یافته است.»
وی افزود:«برنامه‌ریزی برای این صعود از سه ماه قبل آغاز شده بود و کار اجرای آن هم برعهده آژانس مسافرتی «آراز» اجرا می‌شود.»
در این برنامه قرار است کوهنوردان روزانه حدود هشت ساعت کوهنوردی داشته باشند.
این برنامه 16 دی با بازگشت کوهنوردان به تهران خاتمه می‌یابد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد