www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

کوهنوردی کشور منطقه‌ای می‌شود

رییس فدراسیون کوهنوردی و سنگنوردی گفت: فعالیت‌های ورزش کوهنوردی و سنگنوردی در کشور منطقه‌ای می‌شود.
محمدحسین هوایی روز پنجشنبه در جلسه‌ای با مسوولان اداره کل تربیت بدنی استان کرمان ،افزود: کشور به پنج منطقه و هر منطقه شامل شش استان همجوار تقسیم خواهد شد.
وی افزایش مشارکت‌های منطقه‌ای برای برگزاری مسابقات مختلف کوهنوردی و سنگنوردی با امکانات و تجهیزات مطلوب را از اهداف این تصمیم اعلام کرد.
هوایی با اشاره به برگزاری اردوی اعضای تیم ملی کوهنوردی و صخره‌نوردی مردان کشور طی هفته گذشته در کرمان گفت: تیم ملی کوهنوردی و صخره‌نوردی بانوان کشور نیز از روز جمعه (فردا) در این شهر اردو می‌زند.

وی ظرفیت و استعداد جوانان کرمانی در ورزش کوهنوردی و سنگ‌نوردی را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: ‪ ۶۰‬تا ‪ ۷۰‬درصد اعضای تیم ملی کوهنوردی و سنگنوردی کشور را ورزشکاران کرمانی تشکیل می‌دهند.
در این جلسه مدیر کل تربیت بدنی استان کرمان با اشاره به ساخت سالن منحصر به فرد سنگنوردی در کرمان گفت: این سالن مجهزترین و بی‌نظیرترین سالن در غرب آسیاست که مراحل تکمیل خود را به پایان می‌برد.
دکترکمال جوانمرد گفت: این استان امسال در دهه فجر میزبان مسابقات بین المللی سنگنوردی خواهد بود.
وی خواستار تثبیت مسابقات سنگنوردی دهه فجر کرمان به عنوان مسابقات بین‌المللی شد و از برنامه صعود مشترک به کوه هزار راین و کویر نوردی در بخش شهداد خبر داد.
در این نشست اعلام شد در صورت موافقت سازمان تربیت بدنی مسابقات قهرمانی سنگنوردی جهان سال آینده در کرمان برگزار خواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد