www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

اعضای جدید هیات مدیره انجمن کوهنوردان ایران

کوهنوردیمجمع عمومی انجمن کوهنوردان ایران عصر روز پنجشنبه، دوم آذر ماه، در محل سالن همایش مرکز سازمان‌های غیردولتی و داوطلبانه شهرداری تهران برگزار شد و اعضای هیات مدیره جدید این انجمن برای یک دوره دو ساله انتخاب شدند.
گروه دیده‌بان کوهستان انجمن کوهنوردان گزارش داد:« در این مجمع که از ساعت 16 با حضور اعضای انجمن آغاز بکار کرد، ابتدا کیومرث بابازاده، رییس سابق هیات مدیره، گزارش عملکرد انجمن طی دو سال گذشته را ارایه کرد و پس از آن تنی چند از اعضای هیئت مدیره و همچنین بازرس انجمن گزارشهای خود را قرائت کردند.»

در ادامه با نامزدی 12 نفر از اعضا برای فعالیت در هیات مدیره انجمن و همچنین سه نفر از اعضا برای فعالیت به عنوان بازرس، انتخابات رسمی برگزار شد که در نهایت آقایان عباس محمدی، اسماعیل رضایی، محمدعلی رودی، محمود بهادری، شکور لطفی و خانم‌ها افسر شاندیز و پرستو ابریشمی به عنوان اعضای اصلی و محسن فوقانی و سورن سپانیان به عنوان اعضای علی‌البدل هیات مدیره برای دوره دوساله 87-85 برگزیده شدند.
حضور جوانان در این عرصه فرصت مناسبی را فراهم آورده تا فعالیت‌های انجمن با قدرت بیشتری به انجام برسد.
همچنین کیومرث بابازاده به عنوان بازرس و کاوه کاشفی به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.
انجمن کوهنوردان ایران از سال 78 فعالیت خود را آغاز کرده است و در سال 79 هیات موسس بر اساس رای اعضا، انتخاب شد. این انجمن از سال 82 تاکنون به عنوان سازمانی غیردولتی به کار خود ادامه داده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد