www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

کشف جسدآخرین کوهنوردکرمانشاهی دراشترانکوه

رییس هیات کوهنوردی استان کرمانشاه گفت: پیکر زنده یاد فرشاد احسانپور آخرین کوهنورد امدادگر کرمانشاهی هفته گذشته پس از پیدا شدن در ارتفاعات " کول جنو " اشترانکوه لرستان به زادگاهش کرمانشاه انتقال و به خاک سپرده شد.

" بهروز ایزدی " روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی مرگ زنده یاد احسان شهبازی یکی از کوهنوردان کرمانشاهی در ارتفاعات کول جنو یک تیم ‪ ۱۲‬نفره کوهنوردان امدادگر کرمانشاهی برای کمک به این کوهنورد جوان و حادثه دیده با بالگرد عازم قله شدند.
وی گفت: در عملیات تجسس سه تن از کوهنوردان امدادگر گرفتار بهمن شده و در اعماق یخچال کول جنو در زیر خروارها برف و یخ مدفون می‌شوند.
وی افزود: پیکر آخرین کوهنورد امدادگر کرمانشاهی ‪ ۲۹۰‬روز پس از جستجوی فراوان‌و تجسسهای مکرر توسط گروه‌های کوهنوردی کرمانشاه، همنوردان الیگودرز و ازنا و هلال احمر سرانجام هفته گذشته توسط کوهمردان الیگودرز پیدا شد.
ایزدی اضافه کرد: کوهمردان الیگودرز در قالب یک تیم ‪ ۱۸‬نفره با جمعی از کوهنوردان تنکابنی هفته گذشته به مناسبت گرامیداشت یاد حادثه دیدگان کول جنو عازم قله شدند که پس از بازگشت در داخل دره و دهلیز مسیر سقوط بهمن موفق به کشف جسد احسانپور می‌شوند.
وی گفت: پیکر زنده یاد احسانپور پس از انتقال به کرمانشاه روز جمعه در کنار همنوردان فداکار خود زنده یادان مسعود مولایی و مهدی مرزبانی با حضور جمع کثیری از مسوولان تربیت بدنی، جامعه ورزشی، مسوولان ادارات و اعضای خانواده‌های کوهنوردان به خاک سپرده شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد