www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

وعده سرپرست فدراسیون کوهنوردی عملی نشد

 "نخستین وعده محمدحسین هوایی سرپرست فدراسیون کوهنوردی - که دوره سرپرستی وی نیز خاتمه یافته است - مبنی بر برگزاری مجمع عمومی فدراسیون در دوره سوم اسفندماه سال 1385 عملی نشد.
هوایی پیش از این در کنفرانس خبری خود در حضور نمایندگان رسانه‌های جمعی وعده‌های بسیاری داده بود که با واکنش جامعه کوهنوردی مواجه شد. یکی از این وعده‌ها برگزاری مجمع عمومی فدراسیون برای انتخابات رئیس فدراسیون بود که قول آن را در دهه سوم اسفندماه داده بود. باوجود گذشت زمان زیادی، هنوز ثبت نام نیز برای کاندیداهای ریاست فدراسیون انجام نشده است.
بسیاری از کارشناسان کوهنوردی با اعلام غیرکارشناسی بودن موارد مطروحه از سوی سرپرست فدراسیون آنها را شعار تبلیغاتی برای جلب افکار عمومی عنوان کرده بودند. ادامه مطلب

از موارد بحث انگیز دیگر بودجه 30 میلیاردی فدراسیون و سی پناهگاه در کشور بودند که مدتها به عنوان "طنز" در محافل ورزشی مورد بحث قرار می‌گرفت؛ بودجه‌ای که نزدیک به دو برابر بودجه کمیته ملی المپیک آن هم با بیش از 45 فدراسیون ورزشی، عدم آشنایی سرپرست فدراسیون به ورزش و مسائل مختلف آن را نمایان‌تر می‌کرد.
همچنین انتخابات هیات‌های استانی که به صورت غیرقانونی برگزار شده بود ابطال نشد و سرپرست فدراسیون نیز در واکنش به سخنان معترضانی ازبابایی، جمله دبیرکل اتحادیه حقوق ورزش آسیا، هرگونه تغییر و تحول را تکذیب کرد. در صورتی که مشاور عالی فدراسیون که بیشتربرنامه‌های فدراسیون از جمله انتخابات استانها، با نظر و ریاست وی برگزار می‌شد در مصاحبه‌ای با خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا) اعلام کرده بود که فدراسیون در 10 استان قصد برگزاری مجمع و انتخابات روسای هیات‌های استان را دارد. گفته می‌شود شایعاتی مبنی بر اینکه قرار است تعدادی از نمایندگان مجلس از وزیر راه سوالی کنند که با وجود اینکه مشکلات عدیده‌ای در جاده‌های کشور و موارد مربوط به وزارت راه وجود دارد مدیران آن وزارتخانه به چه دلیل با این شدت دنبال ریاست فدراسیون هستند نیز وجود دارد.
حال باید منتظر ماند تا فدراسیون مجمع انتخابات فدراسیون برگزار شده و مشخص شود که تا چه حد وعده‌های سرپرست فدراسیون کوهنوردی در نتیجه رای‌گیری تاثیرگذار بوده است. تاریخی که نه از سوی سازمان و نه از سوی فدراسیون اعلام نشده است.
نظرات 1 + ارسال نظر
گروه کوهنوردی تهران سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:12 ب.ظ http://tcg10.blogfa.com

از اینکه از وبلاگ ما دیدن کردید سپاسگزاریم
خوشحال میشویم با شما مکاتبه داشته باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد