www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

اعزام سنگنوردان ایرانی به رقابت‌های آسیایی

مسئول کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون کوهنوردی از شرکت تیم ایران در مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا در ماکائو خبر داد.
"همایون بختیاری" روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با بیان این مطلب افزود: تیم سنگنوردی ایران در قالب شش سنگورد زن و شش سنگنورد مرد در این مسابقات شرکت خواهدکرد.
وی گفت: با توجه به برنامه‌ریزهای انجام شده برای این دو تیم اردوهای تدارکاتی یکماهه داخلی و دو هفته‌ای در یکی از کشورهای ایتالیا، فرانسه، اتریش و آلمان در نظرگرفته شده است که پس از تصویب آن توسط رییس فدراسیون به اجرا در خواهد آمد.

به گفته وی مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا در ماکائو مهرماه سال آتی برگزار می‌شود و بدین منظور تمام سعی و تلاش خود را برای انتخاب نفرات برتر این رشته‌به کار خواهیم گرفت تا حداقل از عنوان سومی خود دفاع کنیم.
وی گفت: تیم سنگنوردی ایران در آسیا دارای رتبه قابل قبولی است و مادر مسابقات آسیایی تایلند پس از تیم‌های کره‌جنوبی و ژاپن در مکان سوم ایستادیم .
بختیاری اظهارداشت: به همین منظور برای ارتقا سطح دانش و آگاهی از فنون سنگنوردی و کوهنوردی به دنبال جذب مربیان حرفه‌ای و مطرح اروپایی هستیم.
وی که عضو کمیسون کوهنوردی فدراسیون جهانی است در خصوص هدف از جذب مربیانی اروپایی گفت: اروپااز قدیم دارای مربیانی کاردان و حرفه‌ای بوده‌است .
وی همچنین ازبه تصویب رسیدن تفکیک رشته کوهنوردی از سنگنوردی در اجلاس فدراسیون جهانی این رشته که اخیرا در کانادا برگزار شد ، خبر داد.

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن موسوی جمعه 19 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:43 ق.ظ http://artphotography.blogsky.com/

دمت گرم و سرت خوش باد.
http://artphotography.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد