www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

نخستین صعود برون مرزی تیم کوهنوردی جانبازان شرکت ملی نفت ایران

مسوول کمیته کوهنوردی جانبازان شرکت ملی نفت ایران از نخستین صعود برون مرزی تیم کوهنوردی جانبازان صنعت نفت به ارتفاعات آفریقا در زمستان امسال خبر داد.

حسین باقر زاده در گفت و گو با خبرنگار شانا در توضیح این خبر افزود: در نشستی که بعد از ظهر امروز (دوشنبه ۱۸ آذرماه) اعضای این کمیته با اعضای فدراسیون کوهنوردی کشور خواهند داشت، مشخص خواهد شد که تیم کوهنوردی جانبازان شرکت ملی نفت ایران به کدام یک از ارتفاعات قاره آفریقا صعود خواهد داشت.

وی اظهار داشت: در این نشست با توجه به وضعیت جسمانی اعضای تیم در مورد صعود به یکی از ارتفاعات آفریقا از جمله کلیمانجارو، همچنین زمان صعود (بهمن یا اسفند) تصمیم گیری خواهد شد.

باقر زاده با بیان این که اعضای تیم در زمان صعود ۲۰ نفر خواهد بود، زمان پیش بینی شده برای صعود به قله ای را که در جلسه امروز مشخص خواهد شد، ۱۵ روز اعلام کرد و افزود: اعضای تیم تا آن زمان با انجام تمرین های تخصصی زیر نظر سرمربی این تیم (مهدی زاده، کوهنورد بین المللی)، خود را آماده خواهند کرد..

مسوول کمیته کوهنوردی جانبازان شرکت ملی نفت ایران، با بیان این که تیم از نظر آمادگی جسمانی در شرایط مطلوبی به سر می برد، تصریح کرد: تمرینات تخصصی اعضای تیم کوهنوردی جانبازان شرکت ملی نفت ایران، با توجه به علاقه مندی آنها و امکاناتی که در اختیار دارند، به طور منظم انجام می شود.

باقر زاده با اشاره به فعالیت۳ ساله کمیته کوهنوردی جانبازان شرکت ملی نفت ایران، تصریح کرد: این کمیته در دو سال گذشته پر تلاش ظاهر شده است و با توجه به برنامه های مدون، صعود های مختلفی را به ارتفاعات داخل کشور داشته است که از آن جمله می توان به علم کوه( استان گلستان)، گینه ( بندر هرمزگان) و سبلان اشاره کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد