www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

بررسی حادثه ی تیلیچوپیک در کمیسیون فنی نظارت و بررسی حوادث

کمیسیون فنی نظارت و بررسی حوادث کوه نوردی عصر روز چهارشنبه 13 آذر ماه با حضور اکثریت اعضاء در محل فدراسیون کوه نوردی و صعودهای ورزشی تشکیل جلسه داد .

ر این جلسه ؛ دو موضوع در دستور کار قرار داشت . بحث و بررسی پیرامون حادثه ی پیش آمده برای پزشک تیم ملی امید در جریان برنامه ی صعود این تیم در ارتفاعات هیمالیا ( قله ی تیلیچوپیک ) و هم چنین جمع بندی در رابطه با حادثه ی پیش آمده برای یکی از مربیان در دوره آموزشی اخلمد .

در خصوص حادثه ی پیش آمده برای دکتر « سعید بهاءلو » در برنامه ی صعود به قله ی  تیلیچوپیک ، ابتدا رضا زارعی که به عنوان خبره ی ورزشی فدراسیون به جهت حضور در عملیات جست و جو به کشور نپال و منطقه ی مربوطه اعزام شده بود ، گزارش مشروحی از ابعاد و دلایل حادثه عنوان کرد که پس از ارائه ی نقطه نظرات سایر اعضاء ، مقرر گردید گزارش مکتوب و کامل تر این حادثه تهیه و در اختیار اعضاء کمیسیون قرار گیرد تا پس ازتأمل و  بررسی بیشتر و دقیق تر ؛ جمع بندی و نظر نهایی در رابطه با این حادثه جهت هر گونه اقدام مقتضی به فدراسیون اعلام گردد .

گفتنی است در حاشیه ی این جلسه به ضرورت تشکیل « کمیته انضباطی » فدراسیون که قرار است پس از بررسی و تصویب نهایی هیئت رئیسه به زودی محقق گردد نیز اشاره و نقطه نظراتی ارائه شد .

در این جلسه آقایان : دکتر صالحی مقدم ، سید مرتضی موسوی ، رضا زارعی ، مهدی داورپور ، دکتر مساعدیان ، مهدی شیرازی ، کیومرث بابازاده ، حسن جواهرپور ، محسن نوری و محمد رضا خلیلی قاضی حضور داشتند .

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مدیریت حرفه ای تبلیغات دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:18 ق.ظ http://www.parsian-click.com

با سلام و عرض احترام به شما وبمستر گرامی

سیستم حرفه ای تبلیغات پارسیان کلیک ، شما را به فعالیت در این سیستم پیشرفته که حرفه ای ترین و معتبرترین سیستم کلیکی در ایران می باشد ، دعوت می نماید.
شما قادر خواهید بود در این سیستم با شرایط بسیار خوب ، کسب درآمد نموده و یا تبلیغات خود را در سایت اعضای سیستم به نمایش درآورده و آمار بازدید سایت خود را به شکلی باورنکردنی افزایش دهید و همچنین از خدمات ویژه اعضا استفاده نمائید.

با سپاس
ارائه توضیحات بیشتر در پایگاه :
www.parsian-click.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد