www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

دبیر فدراسیون کوهنوردی: ‌110 میلیون برای پیدا کردن دکتر بهالو هز

دبیر فدراسیون کوهنوردی گفت: بودجه یکسال فدراسیون 150 میلیون تومان است و ما برای نجات دکتر بهالو پزشک تیم امید کوهنوردی تا کنون 110 میلیون تومان هزینه کرده‌ایم

 

دبیر فدراسیون کوهنوردی گفت: بودجه یکسال فدراسیون 150 میلیون تومان است و ما برای نجات دکتر بهالو پزشک تیم امید کوهنوردی تا کنون 110 میلیون تومان هزینه کرده‌ایم.

افلاکی ضمن بیان این مطلب به خبرگزاری ورزش ایران )ایپنا) افزود: روز گذشته جلسه‌ای با حضور خانواده دکتر بهالو، اعضای کمیسیون بررسی سوانح حوادث کوهستان، اعضای تیم امید، تعدادی از پیشکسوتان و صاحبنظران هیمالیا نوردی و عالمی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها داشتیم و گزارش تجسس و اقدامات فدراسیون در نپال و گزارش سرپرست صعود و اعضای خانواده دکتر مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد:‌خانواده دکتر بهالو سوالاتی را از فدراسیون مطرح کرد که قرار شد در اسرع وقت پاسخ داده شود همچنین جمع بندی و نتیجه گیری به جلسات بعدی کمیسیون موکول شد.

افلاکی در پاسخ به اعتراض و انتقاد خانواده دکتر بهالو و در خصوص کم کاری فدراسیون در تجسس گفت: حادثه ساعت 10 شب چهارشنبه اتفاق افتاد و فدراسیون ساعت 7 صبح روز جمعه از ماجرا مطلع شد. در همان زمان یک کمیسیون در فدراسیون و یک کمیسیون در سازمان تربیت بدنی برای پیگیری موضوع راه اندازی شد.

وی در خصوص ادعای خانواده دکتر بهالو مبنی بر تهیه وزیرا و بلیط شعاعی و امروز بیش از وقوع حادثه برای سفر به نپال خاطر نشان کرد: با درست خواندن این موضوع نیز فدراسیون رضازارعی خبره و کارشناس کوهنوردی را در همان روز با شعاعی همراه کرد و تلاش فدراسیون برای تجسس غیر قابل انکار است.

منبع:ایپنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد