www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

دستور شناسایی مقصران حادثه کوهنوردی «نانگاپاربات» صادر شد

از سوی بازپرس جنایی

دستور شناسایی مقصران حادثه کوهنوردی «نانگاپاربات» صادر شد

خبرگزاری فارس: بازپرس جنایی تهران دستور شناسایی مقصران حادثه فقدان یک جوان 27 ساله کوهنورد در کوهستان نانگاپاربات واقع در پاکستان را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس،‌ صبح امروز خانواده مرد 27 ساله با حضور در دادسرای امور جنایی تهران و در حضور بازپرس جنایی از راز فقدان فرزندشان پرده برداشتند.
این خانواده در شکایتشان از یک گروه کوهنوردی مدعی شدند این گروه متشکل از 6 نفر در تاریخ 23 خرداد ماه به مقصد فتح قله نانگاهپاربات به کشور پاکستان رفته‌اند که فرزند 27 ساله این خانواده به نام سامان عضو این گروه بوده است.
این خانواده در حضور بازپرس عنوان کردند این گروه صعود خود را آغاز کردند اما با پس از گذشت زمانی، سامان در رشته کوه مذکور مفقود شده و اثری از وی در دست نبوده است.
اصغرزاده بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران در خصوص این پرونده گفت: این خانواده مدعی‌اند این گروه فاقد مجوز ‌های لازم بوده و به همین دلیل مسئولان گروه را در فقدان فرزندشان مسئول می‌دانند.
وی ادامه داد: در حال حاضر دستورات لازم برای استعلام از مراجع قانونی جهت مشخص شدن زوایای پنهان این پرونده و همچنین شناسایی مقصرین احتمالی صادر شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد