www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

مصاحبه ای دیگر با مدیر تیم های ملی ؛

مصاحبه ای دیگر با مدیر تیم های ملی ؛
سنگنوردی ایران نیاز به تغییرات زیر ساختی دارد !


احمد شیرمحمد در گفت و گو با خبرگزاری فارس، با اشاره به اردوهای تدراکاتی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در چین، اظهار داشت: نخستین اردو از 17 فروردین ماه و با حضور 18 ورزشکار دختر و 24 سنگنورد پسر در سه رشته سرعت، سختی مسیر و بولدرینگ، به مدت 10 روز در کرمان شروع شد.
وی افزود: اردونشینان از نفرات برتر رقابت های قهرمانی در هر رشته انتخاب و به اردو دعوت شدند و اکنون زیر نظر مربیان داخلی تمرینات خود را دنبال می‌کنند.
شیرمحمد در خصوص دعوت از مربی ایتالیایی برای حضور در اردوها، گفت: تیتو، مربی اسبق تیم ملی این کشور با معرفی فدراسیون جهانی به مدت دو هفته در دومین مرحله تمرینات آمادگی به ایران می آید تا در فرصت باقیمانده تا رقابت های چین، عملکرد ملی پوشان را مورد بررسی و در انتخاب ترکیب نهایی، اعزامی نظرات خود را ارائه داده و پیش از اعزام به ایتالیا بازگردد.
وی خاطر نشان ساخت: پس از تفکیک فدراسیون سنگنوردی از فدراسیون جهانی کوهنوردی و کسب مجوز حضور این رشته در المپیک آسیایی، تغییرات اساسی در کشورها آغاز شد. کشورهای مختلف برای کسب مدال های این رشته برنامه ریزی و سرمایه گذاری پایه‌ای انجام داده اند.
وی افزود: در ایران رسیدن به مرحله مدال آوری این رشته در میادین بین المللی نیازمند توجه و حمایت کمیته ملی المپیک و سازمان تربیت بدنی است. حضور مربیان جهانی به شکل طولانی مدت، آشنا شدن مربیان داخلی با تکنیک های روز و ایجاد کمپ مخصوص تیم ملی از نکاتی است که باید به آن توجه داشت.
شیرمحمد عنوان کرد: از مدت ها پیش طرح تبدیل پایگاه سنگنوردی پلور (دماوند) به کمپ تیم ملی به سازمان تربیت بدنی ارائه شده تا در صورت حمایت مسئولین سازمان و شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی بتوانیم این مکان را برای ملی پوشان این رشته تجهیز کنیم. امیدواریم پیش از بازی‌های آسیایی این امر اجرایی شود.
وی با اشاره به تقویم فدراسیون گفت: پس از رقابت های چین که از اول خرداد ماه آغاز می‌شود، ایران میزبان کاپ آسیایی سنگنوردی خواهد بود که هنوز زمان دقیق آن از سوی فدراسیون جهانی مورد تایید قرار نگرفته است. در صورت ایجاد توافق زمان آن از سوی فدراسیون اعلام خواهد شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد