www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

فدراسیون کوهنوردی باید زمان انتخابات را مشخص کند

 

فدراسیون کوهنوردی باید تا کمتر از دو هفته دیگر به نامه دفتر امور مشترک فدراسیون‌های سازمان تربیت‌بدنی برای مشخص کردن تاریخ انتخابات ریاست فدراسیون پاسخ دهد

خبرگزاری میراث‌فرهنگی ـ گردشگری ـ حسین‌سلطان‌زاده ـ به گفته معاون دفتر امور مشترک فدراسیون‌های سازمان تربیت بدنی، فدراسیون کوهنوردی تا دو هفته دیگر باید زمان انتخابات را مشخص کند.
 
سعید مرادی، با اعلام این خبر به خبرگزاری میراث‌فرهنگی توضیح داد: «دفتر امور مشترک در نامه‌ای به فدراسیون‌ها مختلف خواسته تا زمان برگزاری مجمع‌های عادی و انتخابات فدراسیون خود را تا دو هفته دیگر اعلام کنند.»
 
وی درباره زمان برگزاری مجمع فدراسیون کوهنوردی برای برگزاری انتخابات گفت: «این فدراسیون تاکنون به نامه این دفتر برای تعیین تاریخ برگزاری انتخابات پاسخ نداده است.»
 
مرادی همچنین اعلام کرد: «مجمع انتخابات فدراسیون کوهنوردی زیر نظر معاونت ورزش همگانی قرار می‌گیرد چراکه ورزش‌های زیر مجموعه این فدراسیون مدال‌آور ‌نیستند و در بازی‌های المپیک و آسیایی نیز گنجانده نشده‌اند.»
 
مجمع این فدراسیون همچون اسکیت، ورزش‌های همگانی و پرورش‌اندام با نظارت معونت ورزش همگانی برگزار می‌شود و معونت ورزش‌ قهرمانی دخالتی در آن نمی‌کند.
 
هرچند هنوز مهلت در نظر گرفته شده از سوی دفتر امور مشترک فدراسیون‌های سازمان تربیت‌بدنی برای مشخص شدن تاریخ انتخابات اعلام نشده است، با این حال زمانی که کیومرث هاشمی در جلسه معارفه هوایی به عنوان سرپرست جدید سخن می‌گفت از برگزاری انتخابات براساس روال قانونی خبر داد. این زمان اکنون پایان یافته و جامعه کوهنوردی در انتظار رییس جدید این فدراسیون است.
سرپرست کنونی این فدراسیون پیشتر تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون را دهه سوم اسفند 85 تعیین کرده بود. مسوولان این فدراسیون در عین حال سازمان تربیت‌بدنی را موظف به اعلام زمان برگزاری انتخابات می‌دانند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد