www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

سایت های مرتبط


ExplorersWeb K2Climb.net و MountEverest.net نام دو سایت است که مطالبی پیرامون فعالیت های کوهنوردی جدی در هیمالیا منتشر می کنند. K2Climb.net در مورد فعالیت های منطقه قراقروم و هیمالیای غربی در پاکستان و MountEverest.net در مورد فعالیت های هیمالیای نپال به انتشار مطلب می پردازند.
این دو سایت زیرمجموعه های سایت ExplorersWeb.com هستند.
اشتفان هونزیکر SportsPhotography.ch سایت شخصی "اشتفان هونزیکر" عکاس سویسی است . اشتفان به عنوان عکاس ورزشی تصاویر زیبایی از ورزش های مختلف از جمله اسکی ، اسنوبرد و دوچرخه کوهستان را ثبت کرده که تعدادی از آنها در گالری تصاویر سایت فوق موجود است. اشتفان همچنین در خلال سفرهایی به ایران، تصاویری از اسنوبرد در دیزین و دوچرخه سواری کوهستان در اطراف تهران تهیه کرده است.
قله برودپیک broadpeak.org نام پایگاهی اینترنتی است که تلاش دارد اطلاعات موثق و کاملی در مورد هیئت های اعزامی به قله برودپیک (دوازدهمین کوه بلند دنیا) ، تصاویر و گزارش برنامه های این هیئت ها ، اسناد تاریخی و همچنین تاریخچه نخستین صعوها بر روی این قله را در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار دهد .این پایگاه اینترنتی چند زبانه مورد تایید دولت پاکستان ، OEAV ، باشگاه Edelweiss سالزبورگ و همچنین سازمان های ملی و بین المللی کوهنوردی می باشد .
برای اطلاع از تورهای دانیل مازور و همکارانش در صعودهای بلند به قلل هیمالیا ، آفریقا و آکونکاگوا به آدرس SummitClimb.com مراجعه کنید.
چند سایت مرتبط با پزشکی کوهستان :
پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه بین المللی پزشکی کوهستان : www.ismmed.org
کلینیک پزشکی قرارگاه اصلی اورست : www.basecampmd.com
یک پایگاه اطلاع رسانی مرتبط با پزشکی کوهستان :www.expeditionmedicine.co.uk
دستیابی به بلندترین ها تلاشی است برای صعود بلندترین کوه در هر یک از 193 کشور دنیا. جینج فالن انگلیسی نخستین کسی است که موفق به صعود بلندترین قلل تمامی کشورهای اروپایی شده است. جینج همچنین موفق به صعود بلندترین قله در 52 کشور از میان 53 کشور آفریقایی شده است و در حال حاضر در حال تکمیل فهرست بلندترین قله در دیگر کشور های دنیا می باشد.
در خرداد ماه 83 ، جینج ضمن هماهنگی با قلمرو کوهستانی ایران ، عازم ایران شده و موفق به صعود دماوند به عنوان بلندترین قله کشور ایران شد. دماوند یکصد و سی امین کوه در فهرست جینج بود.
برای آشنایی بیشتر با جینج و پروژه دستیابی به بلندترین ها می توانید به سایت www.gingefullen.com مراجعه کنید.
 SummitPost.org سایتی است جالب ، حاوی اطلاعات بسیار زیادی از کوه های مختلف دنیا. اطلاعات این سایت بوسیله بازدیدکنندگان و اعضای این سایت تهیه می شود. در این سایت ، اطلاعات غیرواقعی و غلط به مرور دور ریخته می شوند و اطلاعات صحیح جای آنها را می گیرند.
شما نیز می توانید عضو این سایت شوید و تصاویر و اطلاعات خود را از کوههایی که خوب می شناسید در این سایت قرار دهید.
آشنایی با دو عکاس حرفه ای کوهستان :
بیل هچر، با بیش از 20 سال فعالیت حرفه ای به عنوان عکاس و کوهنورد، تصاویری خلق کرده که بر روی جلد 40 مجله معتبر دنیا چاپ شده اند.
تاد اسکینر، عکاس و سنگنورد حرفه ای. تاد، در 26 کشور دنیا، بیش از 300 مسیر جدید با درجه سختی های متفاوت گشایش کرده است.
یک مقاله جالب و مصاحبه با پنج عکاس طبیعت را می توانید در سایت مجله Outdoor Photographer بیابید :
10 نکته برای عکاسی در شرایط سرد زمستانی، به کمک این نکات مفید ، شما می توانید از ورزشهای جذاب زمستانی با لذت بیشتری عکاسی کنید.
خدایان کوهستان، پنج عکاس حرفه ای، چگونگی به تصویر کشیدن شکوه وجلال رشته کوههای دنیا را توصیف می کنند.
صفحه ویژه مجله نشنال جئوگرافیک پیرامون جشن پنجاهمین سالگرد نخستین صعود قله اورست

مجموعه ای از عکس های صعود تیم روسیه به قله لوتسه میانی ، 2001
زیبایی های کوههای قفقاز، تصاویر جالبی از کوههای قفقاز

اریک واینمایرنخستین فرد نابینایی است که در تاریخ 25 ماه می 2001 موفق شد برای اولین بار در تاریخ گام بر بلندترین قله دنیا -اورست- بگذارد.
www.touchthetop.com

راینهولد مسنریکی از سرشناس ترین کوهنوردان هیمالیانورد ، اولین فردی بود که موفق به صعود تمامی 14 قله 8000 متری دنیا شد.راینهولد بسیاری از صعودهای خود را بصورت انفرادی انجام داده است.
www.reinhold-messner.de, سایت رسمی مسنر (به زبان آلمانی)
www.jerberyd.com/climbing/climbers/messner/index.htm, زندگینامه کوتاه مسنر

  اطلاعات صدها قله و رشته کوه در سراسر دنیا همراه با عکس ، گزارش صعود ، نقشه و راهنمای صعود را می توانید در سایت www.peakware.com (دایرة المعارف کوههای دنیا) پیدا کنید.


  سایت www.bivouac.com  (دایرة المعارف کوههای کانادا) حاوی اطللاعات جامعی درباره کوهها و مناطق کوهستانی کشور کانادا می باشد.
این مجموعه به همت کوهنوردان کانادایی و در قالب مقالاتی تهیه شده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:43 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد