www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

www.binalud.com

ادرس جدید ما www.mtbinalud.com

سرپرست فدراسیون کوهنوردی از ساخت دیواره‌های صخره‌نوردی در استان

سرپرست جدید فدراسیون کوهنوردی از ساخت دیواره‌های صخره نوردی در استانهای مختلف کشور خبر داد.

مهندس "محمدحسین هوایی" گفت: در جهت رشد و گسترش رشته صخره‌نوردی داخل سالن برنامه‌های متعددی اجرا خواهد شد که احداث دیواره‌های استاندارد در همه استانهای کشور از جمله این برنامه‌هاست.

وی افزود: برای رشد و گسترش این رشته ورزشی و با توجه خاص رییس سازمان تربیت بدنی به ورزش صخره نوردی، در آینده نزدیک شاهد احداث این دیواره‌ها خواهیم بود .

به گزارش روز سه‌شنبه سایت سازمان تربیت بدنی ، هوایی که در مراسم معارفه خود در جمع روسای هیات‌های کوهنوردی استانهای کشور سخن می‌گفت،افزود به وسعت کل ایران می‌توانیم این رشته ورزشی را گسترش دهیم که باید با سیاست‌گزاری مناسب در جهت آن اقدام کنیم .

وی خاطرنشان کرد : برای ایجاد انگیزه در نسل جوان قصد داریم با سازمان آموزش و پرورش و وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری هماهنگی‌های مربوطه را انجام دهیم تا با برنامه ریزی مناسب، شاهد حضور گسترده‌تر نوجوانان و جوانان در این رشته ورزشی باشیم .

سرپرست فدراسیون کوهنوردی ادامه داد: با توجه به اینکه ایران از جاذبه‌های زیادی در رشته کوهنوردی برخوردار است ، مذاکراتی نیز با مسوولان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خواهیم داشت ، تا گام موثری در زمینه افزایش صنعت گردشگری کشور برداشته شود.

وی گفت : جدا از مساله جذب گردشگری می‌توانیم، توسعه این رشته در اشتغال زایی موثر است و ما کوهنوردان خوبی داریم که با تجربه بالای خود می‌توانند به عنوان راهنما جهت هدایت گروه‌های گردشگری وارد عمل شوند.

هوایی ادامه داد: باید با ساماندهی مناسب در جهت رشد و گسترش این رشته ورزشی تلاش کرد و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود : بحث آموزش از موضوعات مورد توجه فدراسیون است و این مساله را در اولویت کارهای خود قرار داده‌ام .

هوایی احداث پناهگاهها را از دیگر اقدامات فدراسیون عنوان کرد و گفت : این پناهگاهها را در کوهستانهایی احداث می‌شود که ارتفاعی بالغ بر ‪ ۳‬تا ‪ ۴‬هزار متر داشته‌باشند .

به گفته هوایی ، سرپناهها با حفظ تمامی اصول زیست محیطی و رعایت فرهنگ بومی آن منطقه احداث خواهد شد.

سرپرست فدراسیون کوهنوردی از برگزاری مسابقات صخره نوردی داخل سالن در سال ‪ ۲۰۰۷‬ماکائو خبر داد و گفت : هم اکنون جایگاه خوبی در فدراسیون آسیایی و جهانی داریم و می‌توانیم با حضور موفق در این مسابقات بر اعتبار خود بیفزاییم .

وی افزود: ایران میزبان مسابقات جهانی ‪ ۲۰۰۸‬خواهد بود و برای اینکه میزبان خوبی برای این مسابقات باشیم باید از هم اکنون برنامه‌ریزیهای لازم در این زمینه را انجام دهیم.

هوایی به نظارت دقیق بر هیات‌های استانی اشاره کرد و گفت: با بررسی عملکرد این هیات‌ها در صورت مشاهده هرگونه تخلفی به شدت با آنان برخورد می‌شود، و همدلی و انسجام می‌تواند زمینه رشد ورزش کوهنوردی در کشور را فراهم کند.
نظرات 2 + ارسال نظر
فواد یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:02 ب.ظ http://www.nakarooz.blogfa.com

وبلاگتان لینک شد
با افتخار اماده تبادل لینک هستم

محمد واحدی چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:12 ب.ظ http://parvane_sang@yahoo.com

باسلام
اینجانب به نمایندگی ازطرف صخره نوردان شهرستان بهارهمدان
درخواست احداث یک دیواره دراین شهرستان راداریم پیگیریهای مادراستان بی نتیجه بوده است.
خوشابه هال شهرستانهای استان ازربایجان شرقی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد